Να είμαστε όλοι εκεί!
Να ενώσουμε φωνές και δυνάμεις για το αυτονόητο.
Η Αιτωλοακαρνανία έχει πάνω από 200.000 πληθυσμό, ορεινές περιοχές, απομακρυσμένες κοινότητες, δύσκολο οδικό δίκτυο. Χρειαζόμαστε δύο ισχυρά αυτόνομα-αυτοδιοίκητα νοσοκομεία.
Στην υγεία κάθε στιγμή μετράει!
Διεκδικούμε στελέχωση του Νοσοκομείου Μεσολογγίου και αποδέσμευση του από αυτό του Αγρινίου.
Η υγεία είναι δημόσιο αδιαπραγμάτευτο αγαθό!
Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου στις 12.00 να είμαστε όλοι στη συγκέντρωση στο Νοσοκομείο και στην πορεία.

